Thursday 20 April 2017

Lagi pengen buat cemini( yah, we'll see lah yaa... moodnya bagus terus apo idak)

Manik manik ini la dibeli kuraso la setaun yang lalu. Tapi taulah dewek taulah dewek. Moodnyo baru timbul setaon kemudian.
Rencano dulu pas beli, manik manik ini nak aku aplikasike di baju yang kiro-kiro dak tepake lagi biar jadi bagus lagi. Gara gara hobi buka aplikasi Pinterest, jadinyo pengen nak nyubo ini itu.
Kiro-kiro selesai apo idak yee.



Naa, jadi semalem bebongkaran lemari baju, ketemulah bolero jaman keemasan dulu hihihi. Kupikir pikir bagus jugo men aku jaitke manik manik disitu, biar jadi kinclong dan mewah hihihi.
Selain di baju, rencano aku nak aku aplikasike di Jilbab polos, dompet dll. 

Yo sudah, akhirnyo kujaitke stuo manik manik tadi. Kito jingoke ye, aku ngeblog samo buatnyo nyo tanggal 20 April 2017, kiro kiro kapan selesainyo hahaha.

Soalnyo dulu, setaun setengah yang lalu, aku beli mesin jahit brother tipe yang biaso, sampe sekarang idak aku pake-pake. Tiap nak jait, nyuruh Ibu aku bae haha. Akhirnyo mesin jait itu aku taro di tempat di Ibu.

Yo sudah, mak tulah cerito aku hari ini.

No comments:

Post a Comment